Obrtnička komora Primorsko-goranske županije se zalaže za promicanje obrta i obrtništva ujedno organiziranjem stručnih predavanja za poticanje kontinuirane edukacije i usavršavanje svojih članova u skladu s aktualnim potrebama i zahtjevima tržišta.
Kao članica udruženja, proteklih godina sam imala priliku prisustvovati nizu korisnih edukacija, koje su pridonijele mom poslovanju, stoga mi je bilo veliko zadovoljstvo uzvratiti svojim stručnim znanjem i iskustvom na predavanju, koje sam održala u prostorijama udruženja 02.veljače 2023. godine, pod nazivom „Podizanje izvrsnosti usluge u poslovanju s klijentima.“
Na predavanju su prisustvovali članovi Predsjedništva, Upravnog odbora i djelatnici Obrtničke komore PGŽ.
Uz kvalitetnu osnovnu ponudu obrta, vrlo je bitna i uslužna komponenta, koja je u većini slučajeva presudna u poslovanju, stoga su prisutni upoznati s temeljnim očekivanjima klijenata, suvremenim trendovima i osnovnim koracima pružanja izvrsne usluge.
Kvalitetna briga o klijentu je preduvjet za dugoročno uspješno poslovanje u svim djelatnostima. Posebice obrtnicima, kojima je posao ujedno i životni poziv, te uz spontanu emociju, koju prenose svojim klijentima, kad ju nadograde educiranim vještinama ophođenja s klijentima, ostvaruju bitnu komparativnu prednost kako u odnosu na direktnu konkurenciju, tako i na veće gospodarske subjekte u tržišnoj utakmici.
Svim sudionicima predavanja želim puno uspjeha u daljnjem poslovanju, te povećanje lojalnosti klijenata uz primjenu principa pružanja izvrsne usluge!