
Moje ime je Sanja Krmpotić, a strast i emocija ugostiteljstvo i komunikacija s klijentima (gosti, kupci, djelatnici… kakogod ih zvali). Po struci sam magistra ekonomije turizma i ugostiteljstva, a razvoj hrvatske gastro-eno scene pratim kontinuirano skoro 30 godina kao gost, potom gastro-novinarka, te hotelijer-ugostitelj u segmentu fine dininga i boutique hotela, s iskustvom poslovanja u Hrvatskoj i inozemstvu. Sada pomažem vodećim tvrtkama u ugostiteljstvu, turizmu i drugim uslužnim djelatnostima, snažno podići gostoljubivost i izvrsnost usluge, te povećati komparativnu prednost u odnosu na konkurenciju, jer jedino oduševljeni klijent se vraća, najbolja je (i besplatna) reklama, te donosi kontinuirani prihod i osigurava dugoročno uspješno poslovanje.
Vjerujem da bez obzira kojom se djelatnosti bavili, naš glavni posao je – služiti drugima.
Ako na taj način pristupamo svom poslu, činiti nešto lijepo, dobro i korisno za drugoga, to postaje izvor zadovoljstva nama koji pružamo uslugu, a naš posao dobiva smisao i svrhu.
Izdvojene reference



















Moja biografija
Rođena sam u Senju, a odrasla u Njemačkoj u Stuttgartu.
Magistrirala sam ekonomiju turizma i ugostiteljstva pri Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu u Opatiji.
Na završnoj godini fakulteta dobivam stipendiju Menadžmenta u turizmu pri Sveučilištu u Beču (Universität Wien), te se kao student generacije zapošljavam u Turističkoj agenciji Katarina Line u Opatiji (jedna od vodećih turističkih agencija u Hrvatskoj).
Potom odlazim u financijske poslovne vode, tijekom kojih fakultativno pohađam Školu novinarstva pri Obrazovnom centru Astoria u Rijeci, s fokusom na eno-gastronomske teme, koje obrađujem za niz publikacija, te postajem stalna suradnica časopisa za kulturu stola Iće & piće (dobitnik Gourmand Awards 2012. za 3. najbolji gourmet časopis na svijetu).
Dodatno polažem I. razinu za sommeliera pri Hrvatskom Sommelier Klubu, te pohađam edukacije za kontinuirano daljnje profesionalno usavršavanje poput Charisma design – vještine komuniciranja, Javni nastup Power Voice (In Optimum Zagreb) i druge.
Ujedno sam certificirani NLP Master (Neurolingvističko programiranje) pri NLP Institutu Slavica Squire, za primjenu složenih komunikacijskih tehnika i vještina za bolju komunikaciju, te uspješnije pregovaranje i rukovođenje u ophođenju s ljudima.


Nakon dugogodišnjeg praćenja razvoja hrvatske eno-gastronomije kao gost i novinarka, zanimalo me funkcioniranje ugostiteljstva iznutra, stoga prihvaćam poziv renomiranog chefa Zdravka Tomšića i pridružujem se timu Hotela i restorana Draga di Lovrana u Lovranu (Gault&Millau 14 bodova i 2 kapice, Michelin zvjezdica 2019-2023, dugogodišnji član europske udruge Jeunes Restaurateurs – JRE do 2024.). Kroz poslove odjela prodaje i marketinga, organiziranje vjenčanja i poslovnih događanja, prijem gostiju u restoranu i podršku u servisu, te sudjelovanjem restorana u ekskluzivnim JRE eventima u Hrvatskoj i Europi, usavršavam komunikacijske i organizacijske vještine u radu s gostima, s posebnim naglaskom na primjenu osviještene gostoljubivosti.
Po odlasku iz Draga di Lovrane dogovaram stažiranje u etabliranom austrijskom restoranu Landhaus Bacher (Michelin 2**, 18,5 bodova i 4 kapice Gault&Millau, dugogodišnji član JRE, 99 bodova Falstaff) sa ciljem upoznavanja ponude tamošnje renomirane gastro scene, te što austrijski gosti očekuju u hrvatskim restoranima na toj razini.
Potom preuzimam operativno vođenje projekta Kvarner Food Turističke zajednice Kvarnera, te u ulozi tajnog gosta, ocjenjujem ponudu preko 70 ugostiteljskih objekata na Kvarneru.
Tijekom 2018. godine osnivam Sagape – obrt za konzalting u ugostiteljstvu.
Slijede angažmani na nizu kvarnerskih gastro manifestacija u svojstvu koordinatorice projekata, te sve veći fokus poslovanja na edukacije za primjenu osviještene gosto(klijento)ljubivosti.
Za cijenjenu vinariju Kozlović u Momjanu educiram i mentoriram osoblje degustacijske sale za vinski turizam i podizanje izvrsnosti usluge s fokusom na zadržavanje gostiju i klijenata, te povećanje njihove lojalnosti.
Gostujuća sam predavačica na stručnim radionicama za vlasnike ugostiteljskih i turističkih objekata u organizaciji Agencije za ruralni razvoj Istre (AZRRI), koja želi dati naglasak kako je uz kvalitetnu gastronomsku ponudu vrlo bitna, a kod gosta često i presudna, uslužna komponenta.
U okviru projekta RCK RECEPT – Regionalni centar profesija u turizmu uz nositelja projekta Ugostiteljsku školu Opatija, za nastavnike i profesore na području Primorsko-goranske i Karlovačke županije, vodim radionice o razvoju i primjeni mekih vještina (soft skills) u sektoru ugostiteljstva i turizma.
Privilegija mog posla, ujedno poziva, je suradnja s najuspješnijima, koji teže ostvarivanju dugoročne vizije poslovanja, za koju je neophodan kontinuirani razvoj i podizanje kvalitete u svim segmentima poslovanja, a posebice u izvrsnosti usluge prema klijentima i unapređenju komunikacije unutar organizacije. Uz već spomenute cijenjene klijente, dodatni su: restoran Vinodol u Zagrebu, vinarija Rizman u južnoj Dalmaciji, vinarija Damjanić u Istri, Agencija za marketing, event management i istraživanje tržišta Dantes (Wine VIP Event), Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela (OMH), Laniva (Festival Taste the Mediterranean), Turistička zajednica središnje Istre, Grad Novi Vinodolski, Croatia Sailing Academy…
