Moje ime je Sanja Krmpotić, a strast i emocija ugostiteljstvo i komunikacija s gostima. Razvoj hrvatske eno-gastro scene pratim kontinuirano već više od 25 godina kao gost, potom gastro-novinarka, te hotelijer-ugostitelj. Sada pomažem vodećim tvrtkama u ugostiteljstvu, turizmu i drugim uslužnim djelatnostima, podići kvalitetu gostoljubivosti djelatnika i komparativnu prednost u odnosu na konkurenciju, jer jedino oduševljeni gost i klijent se vraća, najbolja je reklama i donosi kontinuirani prihod.
Vjerujem da bez obzira kojom se djelatnosti bavili, naš glavni posao je – služenje drugima.
Ako na taj način pristupamo svom poslu, činiti nešto lijepo, dobro i korisno za drugoga, to postaje izvor zadovoljstva nama koji pružamo uslugu, a naš posao dobiva smisao i svrhu.
Moja biografija
Magistrirala sam ekonomiku turizma i ugostiteljstva pri Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu u Opatiji.
Na završnoj godini fakulteta dobivam ljetnu stipendiju Menadžmenta u turizmu pri Sveučilištu u Beču (Universität Wien), te se kao student generacije zapošljavam u Turističkoj agenciji Katarina Line u Opatiji.
Potom odlazim u financijske poslovne vode, tijekom kojih fakultativno pohađam Školu novinarstva pri Obrazovnom centru Astoria u Rijeci, s fokusom na eno-gastronomske teme, koje obrađujem za niz publikacija, te postajem stalna suradnica časopisa za kulturu stola Iće & piće (dobitnik Gourmand Awards 2012. za 3. najbolji gourmet časopis na svijetu).
Dodatno polažem I. razinu za sommeliera pri Hrvatskom Sommelier Klubu, te pohađam edukacije za kontinuirano daljnje profesionalno usavršavanje poput Charisma design – vještine komuniciranja, Javni nastup Power Voice (In Optimum Zagreb) i druge.
Certificirani sam NLP Master (Neurolingvističko programiranje) pri NLP Institutu Slavica Squire.
Nakon dugogodišnjeg praćenja razvoja hrvatske eno-gastronomije kao gost, a potom i novinarka, zanimalo me funkcioniranje ugostiteljstva iznutra, stoga prihvaćam poziv renomiranog chefa Zdravka Tomšića i pridružujem se timu Hotela i restorana Draga di Lovrana u Lovranu (član europske udruge Jeunes Restaurateurs – JRE, Michelin zvjezdica 2019-2021). Kroz poslove odjela prodaje i marketinga, organiziranje vjenčanja i poslovnih događanja, prijem gostiju u restoranu i podršku u servisu, te sudjelovanjem restorana u ekskluzivnim JRE eventima u Hrvatskoj i Europi, usavršavam komunikacijske i organizacijske vještine u radu s gostima, s posebnim naglaskom na primjenu osvještene gostoljubivosti.
Po odlasku iz Draga di Lovrane dogovaram stažiranje u poznatom austrijskom restoranu Landhaus Bacher (član JRE, 99 bodova Falstaff i 18 bodova Gault Millau) sa ciljem upoznavanja ponude tamošnje renomirane gastro scene, te što austrijski gosti očekuju u hrvatskim restoranima na toj razini.
Potom preuzimam operativno vođenje projekta Kvarner Food Turističke zajednice Kvarnera, te u ulozi tajnog gosta, ocjenjujem ponudu preko 70 ugostiteljskih objekata na Kvarneru.
Tijekom 2018. godine osnivam Sagape – obrt za konzalting u ugostiteljstvu.
Slijedi angažman u svojstvu koordinatorice Ri gastro manifestacija za Turističku zajednicu grada Rijeke.
Nadalje, za cijenjenu vinariju Kozlović u Momjanu educiram i mentoriram osoblje degustacijske sale za vinski turizam i podizanje izvrsnosti usluge s fokusom na zadržavanje gostiju i klijenata, te povećanje njihove lojalnosti.
Gostujuća sam predavačica na stručnim radionicama za vlasnike ugostiteljskih i turističkih objekata u organizaciji Agencije za ruralni razvoj Istre (AZRRI), koja želi dati naglasak kako je uz kvalitetnu gastronomsku ponudu vrlo bitna, a kod gosta često i presudna, uslužna komponenta.
U okviru projekta RCK RECEPT – Regionalni centar profesija u turizmu uz nositelja projekta Ugostiteljsku školu Opatija, za nastavnike i profesore na području Primorsko-goranske i Karlovačke županije, vodim radionice o razvoju i primjeni mekih vještina (soft skills) u sektoru ugostiteljstva i turizma.
Privilegija mog posla i poziva je suradnja s najuspješnijima, koji teže ostvarivanju dugoročne vizije poslovanja, za koju je neophodan kontinuirani razvoj i podizanje kvalitete u svim segmentima poslovanja, a posebice u izvrsnosti usluge prema klijentima i unapređenju komunikacije unutar organizacije. Među navedenim klijentima su: restoran Vinodol u Zagrebu, vinarija Rizman nadomak Pelješca, vinarija Damjanić u Istri, Agencija za marketing, event management i istraživanje tržišta Dantes (Wine VIP Event), Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela (OMH), Turistička zajednica središnje Istre…