Kvalitetna briga o gostu i klijentu je temelj uspješnog poslovanja u svim djelatnostima, a posebno u uslužnim, kao što su ugostiteljstvo i turizam.
Većina tvrtki se fokusira na marketing i prodaju, kako privući nove klijente, dok istovremeno postojeće gube, jer nemaju razrađen sustav kvalitetne brige o gostu i klijentu, za maksimiziranje njegova zadovoljstva i povratka, daljnje preporuke, a time i kontinuiranog prihoda.
Samo 5% povećanja broja gostiju i klijenata, koji se vraća, može povećati Vaš profit za čak 25% do gotovo 100%!
Možete li si uistinu priuštiti izgubiti gosta i klijenta?
Gostoljubivost je svima posao i jedna od najmoćnijih poslovnih strategija. Pri tome je bitno razlikovati posluživanje (tehnička vještina) od gostoljubivosti (emocionalna vještina).
Želite li:
- Educirano osoblje, koje zna kako zadržati goste i klijente?
- Imati sustav kvalitetne brige o gostu i klijentu, prilagođen Vašoj organizaciji?
Jer ako Vi dovoljno ne brinete o svom klijentu, netko drugi hoće!
Kontaktirajte me, rado stojim na usluzi.
Usluge
Svaka tvrtka je jedinstvena, stoga se prvo upoznajem s trenutnim stanjem, organizacijskom kulturom, Vašim temeljnim vrijednostima, ciljevima i izazovima. Potom predlažem opcije najprikladnije Vašim potrebama:
- Edukacije i radionice za osoblje
- Poslovno savjetovanje za uspješnu primjenu strategije gostoljubivosti
- Mentoriranje osoblja i praktična podrška za maksimiziranje povratka gostiju i klijenata, povećanje zadovoljstva djelatnika i profita.
- Predavanje: Kako zadržati goste i klijente uz (po)moć gostoljubivosti
Rezultati:
- Zadržavanje i lojalnost gostiju i klijenata
- Novi gosti i klijenti slijedom preporuka
- Povećano zadovoljstvo i lojalnost djelatnika, te efikasniji timski rad
- Komparativna prednost u odnosu na konkurenciju