
Kvalitetna briga o gostu i klijentu je temelj dugoročno uspješnog poslovanja u svim djelatnostima, a posebno u uslužnim, poput ugostiteljstva i turizma.
Većina tvrtki se fokusira na marketing i prodaju, kako privući nove klijente, dok istovremeno postojeće gube, jer nemaju razrađen sustav kvalitetne brige o klijentu (gostu, kupcu, djelatniku…), za maksimiziranje njegova zadovoljstva, povratka i lojalnosti, daljnje preporuke, a time i kontinuiranog prihoda.
Samo 5% povećanja broja klijenata, koji se vraća, može povećati Vaš profit za čak 25% do gotovo 100%! (izvor: Bain&Company, The Loyalty Effect)
Možete li si uistinu priuštiti izgubiti klijenta (gosta, kupca, djelatnika…)?
Gosto(klijento)ljubivost je svima posao i jedna od najmoćnijih poslovnih strategija, primjenjiva u svim djelatnostima. Pri tome je bitno razlikovati posluživanje (tehnička vještina) od gostoljubivosti (emocionalna vještina).
Želite li i Vi:
- Klijente, koji se vraćaju i lojalni su?
- Educirano osoblje, koje zna kako zadržati klijente?
- Imati sustav kvalitetne brige o klijentu, prilagođen Vašoj organizaciji?
- Bolju radnu atmosferu i efikasniji timski rad?
- Povećati svoj profit?
Jer ako Vi dovoljno ne brinete o svom klijentu, netko drugi hoće!
Rado stojim na usluzi.
“Ljudi se ne vraćaju u restoran SAMO zbog dobrog jela, vraćaju se jer su se osjećali dobro, što uključuje i jelo (ili što god je Vaš proizvod).”
Horst Schulze (renomirani svjetski hotelijer)
Najveći pokretač pozitivnih osjećaja i lojalnosti nije proizvod, nego je briga o klijentu, stoga se ne definiramo kroz naš proizvod, nego kako se odnosimo prema ljudima, primijenite i Vi moć gostoljubivosti za svoje najuspješnije poslovanje.

Usluge
IN-HOUSE
Podrška za snažno podizanje poslovanja na višu razinu, kroz izvrsnost usluge, gostoljubivost i veću efikasnost djelatnika.
Svaka tvrtka je jedinstvena, stoga se prvo upoznajem s trenutnim stanjem, organizacijskom kulturom i temeljnim vrijednostima, vizijom i ciljevima, te izazovima poslovanja. Potom predlažem opcije najprikladnije Vašim željama i potrebama:
Opcija 1: Edukacija
Osobno za djelatnike, voditelje i/ili vlasnike poslovanja držim ciklus edukacija za daljnji razvoj i podizanje izvrsnosti usluge, povećanje gostoljubivosti i bontona ponašanja, za poticanje povratka klijenata i povećanje njihove lojalnosti prema Vašoj tvrtci.
Opcija 2: Praktično usavršavanje naučenog
Dodatno na opciju 1, za efikasnu primjenu strategije gostoljubivosti nakon edukacije, praktične vježbe usavršavanja teoretskog znanja i komunikacijskih vještina za kvalitetno i uspješno ophođenje s klijentima.
Opcija 3: Mentoriranje osoblja i usluga savjetovanja
Dodatno na opciju 1 ili 2, za najuspješniju integraciju edukacije u realnim okolnostima, osobno pružam uslugu savjetovanja vlasnicima i voditeljima poslovanja, te mentorsku podršku osoblju na licu mjesta, tijekom poslovanja objekta za najveću profesionalnost i efikasnost u primjeni strategije gostoljubivosti, maksimiziranje profita i povrata investicije u edukaciju, te njegovanje i rast ugleda Vaše organizacije.
Benefiti In-House edukacija:
- Edukacija individualno prilagođena željama i potrebama organizacije
- Snažan porast kvalitete usluge, ljubaznosti i gostoljubivosti osoblja
- Poticanje boljih recenzija, povrata i lojalnosti klijenata
- Bolja radna atmosfera i efikasniji timski rad
- Povećanje lojalnosti djelatnika
- Komparativna prednost u odnosu na konkurenciju
- Njegovanje i rast ugleda organizacije
PREDAVANJE
- Za neprofitne organizacije, koje pružaju podršku poslovnim subjektima održavanjem stručnih predavanja i edukacija.
- Gostujući predavač na stručnim konferencijama i kongresima u ugostiteljstvu, turizmu i drugim uslužnim djelatnostima.
Izbor tema predavanja (ili po dogovoru):
- Uvod u bonton gostoljubivosti
- Gostoljubivost, usluga i doživljaj – vrijednosti zbog kojih se klijenti vraćaju
- Kako zadržati klijente i privući nove
- Uspješna komunikacija s klijentom
- Gostoljubivost – ključ budućnosti ugostiteljstva i turizma
- Lojalan djelatnik lojalan gost
Benefiti predavanja:
- Podizanje vrijednosti za sudionike
- Kvalitetna podrška poslovnim subjektima za unapređenje poslovanja
- Obogaćivanje stručnog programa
- Povećanje atraktivnosti i izvrsnosti poslovnih događanja
