Sagape

Konzalting u ugostiteljstvu

  • Početna
  • O meni
  • Usluge
  • Kontakt
  • Novosti

Moć gostoljubivosti

Gostoljubivost

Kvalitetna briga o gostu i klijentu je temelj dugoročno uspješnog poslovanja u svim djelatnostima, a posebno u uslužnim, poput ugostiteljstva i turizma.

Većina tvrtki se fokusira na marketing i prodaju, kako privući nove klijente, dok istovremeno postojeće gube, jer nemaju razrađen sustav kvalitetne brige o klijentu (gostu, kupcu, djelatniku…), za maksimiziranje njegova zadovoljstva, povratka i lojalnosti, daljnje preporuke, a time i kontinuiranog prihoda.

Samo 5% povećanja broja klijenata, koji se vraća, može povećati Vaš profit za čak 25% do gotovo 100%! (izvor: Bain&Company, The Loyalty Effect)

Možete li si uistinu priuštiti izgubiti klijenta (gosta, kupca, djelatnika…)?

Gosto(klijento)ljubivost je svima posao i jedna od najmoćnijih poslovnih strategija, primjenjiva u svim djelatnostima. Pri tome je bitno razlikovati posluživanje (tehnička vještina) od gostoljubivosti (emocionalna vještina).

Želite li i Vi:

  • Klijente, koji se vraćaju i lojalni su?
  • Educirano osoblje, koje zna kako zadržati klijente?
  • Imati sustav kvalitetne brige o klijentu, prilagođen Vašoj organizaciji?
  • Bolju radnu atmosferu i efikasniji timski rad?
  • Povećati svoj profit?

Jer ako Vi dovoljno ne brinete o svom klijentu, netko drugi hoće!

Kontaktirajte me

Rado stojim na usluzi.

“Ljudi se ne vraćaju u restoran SAMO zbog dobrog jela, vraćaju se jer su se osjećali dobro, što uključuje i jelo (ili što god je Vaš proizvod).”

Horst Schulze (renomirani svjetski hotelijer)

Najveći pokretač pozitivnih osjećaja i lojalnosti nije proizvod, nego je briga o klijentu, stoga se ne definiramo kroz naš proizvod, nego kako se odnosimo prema ljudima, primijenite i Vi moć gostoljubivosti za svoje najuspješnije poslovanje.

Usluge

IN-HOUSE

Podrška za snažno podizanje poslovanja na višu razinu, kroz izvrsnost usluge, gostoljubivost i veću efikasnost djelatnika.

Svaka tvrtka je jedinstvena, stoga se prvo upoznajem s trenutnim stanjem, organizacijskom kulturom i temeljnim vrijednostima, vizijom i ciljevima, te izazovima poslovanja. Potom predlažem opcije najprikladnije Vašim željama i potrebama:

Opcija 1: Edukacija

Osobno za djelatnike, voditelje i/ili vlasnike poslovanja držim ciklus edukacija za daljnji razvoj i podizanje izvrsnosti usluge, povećanje gostoljubivosti i bontona ponašanja, za poticanje povratka klijenata i povećanje njihove lojalnosti prema Vašoj tvrtci.

Opcija 2: Praktično usavršavanje naučenog

Dodatno na opciju 1, za efikasnu primjenu strategije gostoljubivosti nakon edukacije, praktične vježbe usavršavanja teoretskog znanja i komunikacijskih vještina za kvalitetno i uspješno ophođenje s klijentima.

Opcija 3: Mentoriranje osoblja i usluga savjetovanja

Dodatno na opciju 1 ili 2, za najuspješniju integraciju edukacije u realnim okolnostima, osobno pružam uslugu savjetovanja vlasnicima i voditeljima poslovanja, te mentorsku podršku osoblju na licu mjesta, tijekom poslovanja objekta za najveću profesionalnost i efikasnost u primjeni strategije gostoljubivosti, maksimiziranje profita i povrata investicije u edukaciju, te njegovanje i rast ugleda Vaše organizacije.

Benefiti In-House edukacija:

  • Edukacija individualno prilagođena željama i potrebama organizacije
  • Snažan porast kvalitete usluge, ljubaznosti i gostoljubivosti osoblja
  • Poticanje boljih recenzija, povrata i lojalnosti klijenata
  • Bolja radna atmosfera i efikasniji timski rad
  • Povećanje lojalnosti djelatnika
  • Komparativna prednost u odnosu na konkurenciju
  • Njegovanje i rast ugleda organizacije
Kontaktirajte me

PREDAVANJE

  • Za neprofitne organizacije, koje pružaju podršku poslovnim subjektima održavanjem stručnih predavanja i edukacija.
  • Gostujući predavač na stručnim konferencijama i kongresima u ugostiteljstvu, turizmu i drugim uslužnim djelatnostima.

Izbor tema predavanja (ili po dogovoru):

  • Uvod u bonton gostoljubivosti
  • Gostoljubivost, usluga i doživljaj – vrijednosti zbog kojih se klijenti vraćaju
  • Kako zadržati klijente i privući nove
  • Uspješna komunikacija s klijentom
  • Gostoljubivost – ključ budućnosti ugostiteljstva i turizma
  • Lojalan djelatnik lojalan gost

Benefiti predavanja:

  • Podizanje vrijednosti za sudionike
  • Kvalitetna podrška poslovnim subjektima za unapređenje poslovanja
  • Obogaćivanje stručnog programa
  • Povećanje atraktivnosti i izvrsnosti poslovnih događanja
Kontaktirajte me

Sagape logo

Sagape, obrt za konzalting u ugostiteljstvu, vl. Sanja Krmpotić
OIB: 81825918126 • Tel: +385 98 925 9401 • info@sagape.hr


© 2019–2025 Sagape, sva prava pridržana. Pravila privatnosti • Impressum

Vizualni identitet by Nela Dunato Art & Design
Ova web stranica koristi kolačiće (eng. “cookies”) kako bismo poboljšali Vaše korisničko iskustvo pregledavanja i funkcionalnosti web stranice. Više informacijaPrihvaćam
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Uvijek omogućeno
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Spremi i prihvati